Як вступити у
Shcrab Visual
Arts School?
НАБІР на 2024-2025 н.р. ТРИВАЄ
КОРОТКА ІНФОРМАЦІЯ ПРО КУРС
РОЗКЛАД:
І група: ср 19:00 − 21:00, сб 11:00 − 13:00
IІ група: ср 19:00 − 21:00, нд 11:00 − 13:00
ТРИВАЛІСТЬ:
9 місяців
ТИП НАВЧАННЯ:
лекції та практичні воркшопи у Zoom
СТАРТ:
31 серпня 2024 р.
ВАРТІСТЬ:
4000 грн / місяць або 36000 грн / курс
ЦІЛІ НАВЧАННЯ
СИСТЕМНІ ЗНАННЯ, КРИТИЧНИЙ АПАРАТ + ПРАКТИКА
Пограма курсу побудована так, щоб дати змогу студентам отримати базове розуміння культурних процесів та історії мистецтв. Отримати практичні навички, необхідні для роботи з візуальним. Та вибудувати систему критичної оцінки власних проєктів.
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ →
ЗАПИТИ НАШИХ СТУДЕНТІВ
1/ ХТО Я?
Курс розрахований на людей, що ідентифікуєють себе як митців, проте сумніваються у цьому.
2/ ДЕ ЗНАЙТИ ЯКІСНУ ОСВІТУ?
Програма стане корисною для тих, хто вже знаходиться на мистецькому (професійному) шляху, проте відчуває деякий брак освіти.
3/ ЯК РОЗУМІТИ МИСТЕЦТВО ГЛИБШЕ?
Навчання у Shcrab дасть багато тим, хто споживає мистецтво пристрасно та усвідомлено.
ПРАКТИЧНІ ВОРКШОПИ
- скетчінг та колаж
- фотографія
- розробка візуальних концепцій
- кіно: ігрове та документальне
- літературні та акторські практики
- драматургічні розбори
- робота з критичними текстами
- портфоліо
ПРОГРАМА
ІСТОРІЯ МИСТЕЦТВА
- коротка історія класичного та сучасного мистецтва
- історія фотографії
- аналіз головних наративів, що "блукають" мистецтвом (релігійних, міфологічних тощо)
ТЕОРІЯ МИСТЕЦТВА
- основи композиції
- основи теорії кольору
- теорія драми
ДОДАТКОВІ ЗАНЯТТЯ
- практика критичного мислення
- обговорення фільмів та літературних текстів
- перегляд та аналіз робіт студентів
- пітчинг (практика публічної презентації свого проєкту)
СТРУКТУРА КУРСУ
IV МОДУЛЬ — ПРОЄКТ
закріплення пройденого матеріалу та реалізація випускного проєкту
III МОДУЛЬ — СОЦІУМ
стосунки з суспільством та дух часу
I МОДУЛЬ — Я
самоаналіз, творення через себе
IІ МОДУЛЬ — ІНШІ
розвиток уваги, емпатії та здатності розуміти іншого
КАМЕРНІСТЬ
Shcrab — камерна школа, що знаходиться у тісному контакті зі своїми студентами. Щороку ми набираємо дві маленькі групи (орієнтовно по 17 осіб у кожній) і приділяємо їм усю свою увагу.
НАШІ ОСВІТНІ ПРИНЦИПИ
ЕМПАТІЯ
Емпатія — головний секрет продуктивного навчання та якісного мистецтва. Ми стараємося чути своїх студентів, і намагаємося навчити їх краще розуміти людей навколо.
CАМІСТЬ
Нам хочеться, щоб під час навчання наші студенти/-тки відчули свою самість (унікальність і цілісність особистості). Тому навчальна програма насичена різноманітними завданнями на осмислення та вивчення власної персони.
ФУНДАМЕТАЛЬНІСТЬ
Ми хочемо, щоб наші студенти мали глибоке розуміння мистецтва, а не лише орієнтувалися у трендах. Тому до формування програми ми підійшли з деякою фундаментальністю. І сильно дбаємо про якість кожної лекції.
МІЖДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ
Shcrab сповідує міждисциплінарний підхід. Адже повчивши різне, і проаналізувавши свої реакції та думки у несподіваних ролях, можна: а) розв'язати проблему самоідентифікації; б) наблизитися до формування власного світогляду та мови.
СПІЛЬНОТА
Ми дбаємо про те, щоб школа стала спільнотою для своїх студентів — когось це позбавляє життєвого фаталізму та артистичної самотності, комусь дарує спільників для майбутніх звершень.
ВИКЛАДАЧІ КУРСУ
МАРИНА НІКОЛЬЧЕВА
Засновниця проєкту. Режисерка документального кіно й викладачка.
____________
Марина навчалась на архітектурному факультеті НАОМА та у Майстерні документального кіно Сергія Буковського. Має більш ніж 10 років досвіду викладанні теорії та історії мистецтва в Україні та за кордоном: «School of Visual Communication», «Майбутні», «Templeton Academy» (Індія). Проєкт над яким вона працює зараз, «Одного дня я хочу побачити що ти щасливий» був відібраний до участі в одному з найпрестижніших документальних воркшопів світу, Ex Oriente, організований Institute of Documentary Film.
МАКСИМ ВАСЯНОВИЧ
Режисер документального кіно. Викладач основ драматургії.
____________
Максим закінчив Київський національний університет театру, кіно і телебачення (режисер-документаліст). У 2010 році вивчав документальну режисуру у Школі майстерності кінорежисури Анджея Вайди (Варшава, Польща).
Дебютний документальний фільм Максима «Мама померла в суботу на кухні...» (2009) облетів світ і здобув нагороди на таких фестивалях як «Молодість» , Docudays UA, «Дебошир-фільм»), Arsenals. Крім того, фільм здобув нагороду «Лавр» за найкращий документальний дебют на МКФ Artdocfest.
СИМОН РАДЧЕНКО
Аспірант археології та геоінформатик, літературознавець.
____________
Симон проходить аспірантуру у University of Turin (Італія), досліджує наскельний живопис доісторичної України. Популяризує та досліджує культурну спадщину у ГО «Нова археологічна школа» та подкасті «Непідйомний матеріал». Викладає літературу в освітньому просторі «Майбутні». Науковий інтерес Симона зачіпає такі теми:
- Доісторичний наскельний живопис
- Рання бронзова доба України
- Сучасний літературний процес.
НАСТЯ ГОЛУБЄВА
Дослідниця, викладачка, юристка
____________
Настя закінчила магістратуру КНУ ім. Т. Г. Шевченка. Тема її дипломної роботи — «Кримінальна відповідальність за злочини у сфері релігії». Навчалася на Катехізаторських курсах при Києво-Печерській Лаврі. Сфера її інтересів та досліджень:
- сектознавство
- іконопис та релігійний живопис
- психологія закритих груп.
ARTIST
Художник/-ця, фотограф/-ка, режисер/-ка...
____________
Під час навчального року ми проводимо зустрічі з митцями. На камерну розмову до нашої школи у різні роки завітали: Олександр Глядєлов, Катя Горностай, Катя Бучацька, Олексій Сай та інші...
ОЛЬГА НОВІКОВА
PHD, мистецтвознавиця, сходознавиця
____________
Оля є кураторкою колекцій китайської та японської кераміки та ксилографії в Музеї Ханенків та асистенткою кафедри історії мистецтв КНУ.
РЕЗУЛЬТАТИ КУРСУ
РИТМ ЖИТТЯ
у якому звикаєш постійно створювати
РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ ЛИСТ
(за необхідності)
СПІЛЬНОТА
людей зі схожими інтересами
СЕРТИФІКАТИ
(за умови виконання 80% завдань)
РОБОТИ
які можна покласти у портфоліо
БАЗОВІ ЗНАННЯ
теорії та історії візуального мистецтва
РЕЄСТРАЦІЯ НА КУРС
Ми чекаємо на реєстрації до 28-го серпня 2024 року.
Навчанню передує корокта співбесіда-знайомство — розмова про ваші очікування й наші можливості.